Konkurs | Poznaj i wypróbuj CelluBlue!


Zastanawiacie się pewnie czym jest CelluBlue ? Już spieszę z wyjaśnieniami.

To małe niebieskie urządzonko przeznaczone jest do walki z tym, z czym zmaga się 90% z nas, czyli cellulitem. Firma, która go stworzyła pochodzi z Francji i właśnie wkracza na polski rynek, dając nam możliwość przetestowania CelluBlue na własnej skórze. Ja masuję się już od kilku dni, a jedna z Was będzie mogła zacząć już niebawem :)



"CelluBlue to mały i niepozorny kubeczek służący do masażu. Za jego pomocą możesz odtworzyć ruchy słynnego masażu palpate roll. Działa podobnie do baniek chińskich, pozwala jednak na wykonywanie masażu dostosowanego do rodzaju skóry. Może być użyty przy różnych rodzajach cellulitu: mieszanym, tłuszczowym, wodnistym, czy włóknistym. Zasysając fałdy skóry, CelluBlue pomaga wyzwolić lipolizę, czyli usuwanie tłuszczu z komórek. Masaż pomaga również w pozbyciu się toksyn z organizmu. Skóra jest bardziej napięta, wygładzona i elasyczna. W dodatku CelluBlue jest wykonany z bardzo lekkiego i miękkiego tworzywa (sylikon chirurgiczny). Jest to produkt, którego mogą używać wegetarianie i weganie – nie był testowany na zwierzętach."

Więcej informacji znajdziecie na stronie CelluBlue.


Zasady są bardzo proste, a do zdobycia jest jedna sztuka CelluBlue o rynkowej wartości 19 € (ok. 80 zł)

Aby wziąć udział w konkursie należy:
- być publicznym obserwatorem bloga 
- polubić fanpage CelluBlue na FB
- krótko odpowiedzieć na pytanie

Jaki jest Twój ulubiony sposób na walkę z cellulitem ?
Może to być wskazanie sprawdzonego kosmetyku, dobrego ćwiczenia, zabiegu lub cokolwiek innego, macie tutaj pełną dowolność. 

Dodatkowo można:
- polubić  fanpage My little pleasures na FB
- udostępnić informację o konkursie poprzez Facebooka, bloga (np. zdjęcie w pasku bocznym) lub inne źródło.


Regulamin konkursu:

1. Konkurs trwa od 07.09.2014 do 14.09.2014 do godz. 23:59.
2. Sponsorem nagrody jest firma CelluBlue

3. Konkurs przeznaczony jest dla pełnoletnich użytkowników
4. Zwycięzcą zostanie jedna osoba, która otrzyma kubeczek masujący widoczny na zdjęciu,
5. Nagroda nie podlega wymianie na inną lub na ekwiwalent pieniężny.
7. Wyniki zostaną ogłoszone do 5 dni od zakończenia rozdania, poprzez informację na blogu + facebooku oraz przesłaniu maila do wygranej osoby. Jeśli w ciągu 3 dni nie otrzymam adresu, wybieram kolejną osobę.
8. Nagroda zostanie przesłana przez sponsora
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)




Zapraszam do zabawy!

25 komentarzy:

  1. ja się niestety nie zgłoszę bo po prostu cellulit mnie już nie dotyczy od kiedy przeszłam na zdrowszy styl życia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, zazdroszczę uporania się z tym problemem :)
      Może zechcesz podzielić się swoimi sposobami ? Jakie sporty uprawiasz, na jakiej diecie jesteś ?

      Usuń
  2. Powodzenia dla innych :) Coś nowego i ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bańki chińskie które działają podobnie :) Ale ciekawe to urządzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak piszesz, specyfika działania jest bardzo podobna, tylko w przypadku CelluBlue jest możliwość stosowania nawet przy bardziej wrażliwej skórze :)

      Usuń
  4. Nie wiedziałam nawet, że coś takiego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już swój mam i masuję się nim regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już mam swój CelluBlue, więc dam szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam, więc powodzenia innym ;] Masuję się już 10 dni ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Też testuję to cudo i jestem bardzo zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam bańki chińskie i wiem, że moja regularność w używaniu tego niebieskiego cudeńka byłaby bardzo podobna więc powodzenia dziewczyny ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. W ostatniej chwili dołączam z dużą ciekawością :) Miałam okazję używać baniek chińskich, ale ta twarda guma robiła mi siniaki na skórze i było to bardzo bolesne... Szybko zrezygnowałam. CelluBlue wygląda dużo łagodniej :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się przycięło w formularzu i nie wiem czy zapisała się informacja o udostępnieniu na fb... W razie czego załączam link: https://www.facebook.com/RogaczkiKosmetyczne/posts/750689551654795

      Usuń
    2. Wszystko gra w formularzu :)

      Usuń
  11. Ciekawy gadżet :) ja nie potrzebuję ale życzę powodzenia innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ajć, spóźniłam się.

    Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...