3 urodziny bloga! | Czekoladowy konkurs z paletami MUR I ♥ makeup


Kilka dni temu mój kącik w sieci obchodził równiutkie 3 urodziny, chcąc jakoś to uczcić przygotowałam dla Was konkurs. Niedawno zapytałam Was na FB, czy nagrodami ma być coś z kolorówki, czy może wolicie pielęgnację, większość była za kolorówką, więc voila. Mam nadzieję, że to co wybrałam przypadnie Wam do gustu :) 


Jako, że świętujemy 3 rok istnienia bloga, nagrody też będą 3, a są nimi czekoladowe palety I ♥ Makeup z Makeup Revolution

Do wyboru macie 3 wersje:

- Gorzka czekoladka Death By Chocolate
- Mleczna czekoladka I Heart Chocolate
- Biała czekoladka Naked Chocolate


Zasady są bardzo proste, aby wziąć udział w konkursie należy:

- być publicznym obserwatorem bloga,
- wypełnić formularz i wybrać wymarzoną wersję palety,
- krótko uzasadnić swój wybór.

Pozostałe opcje są całkowicie dodatkowe, ale będzie mi bardzo miło jeśli:

- możecie też w dowolny sposób udostępnić informację o konkursie.


Regulamin:

1. Rozdanie trwa od 02.06.2015 do 17.06.2015 do godz. 23:59.

2. Sponsorem wszystkich nagród jestem ja - Enka, właścicielka bloga mylittle-pleasures.blogspot.com,
3. Rozdanie przeznaczone jest dla pełnoletnich użytkowników, lub dla niepełnoletnich za zgodą rodziców,
4. W ciągu 5 dni od zakończenia konkursu wybiorę 3 osoby, które wygrają wskazane przez siebie palety,
5. Nagrody nie podlega wymianie na inną lub na ekwiwalent pieniężny,
7. Zgłoszenia z blogów, które są stworzone tylko do brania udziału w rozdaniach nie będą brane pod uwagę,
8. Wyniki zostaną ogłoszone do 5 dni od zakończenia konkursu poprzez informację na blogu + facebooku oraz przesłaniu maila do wygranej osoby. Jeśli w ciągu 3 dni nie otrzymam adresu, wybieram kolejną osobę,
9. Nagrodę wyślę pocztą w ciągu 5 dni od otrzymania adresu, wysyłka na terenie PL
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)


Paletki wygrywają:

- Death By Chocolate leci do Kaja Aniella
- I Hearth Chocolate leci do Arnell
- Naked Chocolate leci do AgnieszkaMP

Gratuluję!



Zapraszam do zabawy :)


43 komentarze:

  1. gratulacje :) i kolejnych owocnych lat blogowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby jak najdłużej i owocnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Kochana. Zgłosiłam się do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spory staż ;) Gratuluję wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynając blogowanie nie spodziewałam się, że tak mnie to wciągnie ;)

      Usuń
  5. Gratuluję tak długiego stażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow gratulacje ! I wszystkiego dobrego w przyszłym blogowaniu ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rocznica ;) Mam wszystkie trzy, także tym razem podziękuję, ale życzę powodzenia wszystkim uczestniczkom! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zebrałaś całą czekoladową rodzinkę ;) Paletki są tak ładne, że chyba sama sobie którąś sprawię :)

      Usuń
  8. Wszystkiego dobrego i wielu następnych tak udanych lat! Zrobiłam literówkę w odpowiedzi, przepraszam... Nie umiem tego cofnąć.
    Powodzenia dziewczyny!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      A literówką się nie przejmuj :)

      Usuń
  9. Gratuluję wytrwałości i życzę dalszych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy i życzę dla Twojego świetnego bloga wielu kolejnych :) Oby wena do tworzenia notek nigdy nie ustawała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wena jest, tylko z czasem gorzej ;)

      Usuń
  12. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu :)! Z przyjemnością biorę udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń

  13. Gratuluję tych 3 lat blogowania, tworzenia swojego miejsca w sieci, spowitego tym co kochasz. Łap w tą sieć coraz więcej czytelników i niech wybiją kolejne 3 lata. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już trzy lata? Nieźle.. :) A ja życzę kolejnych pomysłów na superowe zdjęcia, które dekorują każdą Twoją notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas leci jak szalony. Dzięki :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do zostawienia po sobie śladu :)
Jednocześnie proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
Nie spamuj. Wszelkie komentarze zawierające autoreklamę będą usuwane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...